ДРУК БРОШУР ПЕРЕВАГА ПРІНТ ФАКТОРІ
Брошура – це невелика книжка із загальною кількістю до 48 сторінок. Для друку обкладинки зазвичай використовується крейдований папір або картон, для внутрішнього змісту немає таких строгих обмежень, тому може застосовуватися офсетний, книжковий, крейдований папір різної щільності. Вибір паперу для випуску в кінцевому підсумку впливає на вартість друкованого виробу і нерідко трапляється так, що з метою економії фінансових витрат для виготовлення твердої палітурки і внутрішнього змісту застосовується один і той же папір.
У виробництві рекламних брошур застосовується повнокольоровий друк, де представлено безліч яскравих кольорів, що поєднуються у необхідних пропорціях. Якщо воно знаходиться на одній сторінці, то проставляється маркування 4+0. Якщо відбиток двосторонній, то позначення 4+4. У поодиноких випадках використовується однокольоровий відбиток, тоді він зображується як 1+1 та 1+0 відповідно.
Післядрукарська обробка проводиться у вигляді скріплення. Рекламні брошури скріплюються кількома методами на вибір:
- Застосування звичайної скріпки – це найпростіший і найдоступніший варіант з усіх представлених. Ця дія виконується в нижній частині сторінки по лінії згину і використовується, як правило, якщо товщина відповідає технічному опису брошури, а загальна маса виробу не перевищує 100 грамів;
- Скріплення євро скріпкою – скріплення за допомогою євро скріпки, що має петлі. Друковане видання фіксується на цих петлях та успішно архівується швидкозшивачем;
- Фіксація пружиною – маленька книга, підлягає попередньої перфорації. Даний метод успішно виконується на виробництві за умови максимальної товщини блоку 1 см;
- Клейове скріплення – клейове безшвейне скріплення відбувається за допомогою спеціального термоклею. Таку технологію доцільно застосовувати в тому випадку, якщо весь блок не перевищує позначку в 2,5 см. Цей варіант має найбільш оригінальний дизайн, але вартість виробу набагато вища за попередні рішення.
Друк брошур різних видів
Замовити друк брошур у Києві можна А4, А5 та А6 форматів. З погляду бюджету, А4 є найдорожчим варіантом, оскільки більше кількості витраченого паперу. Але якщо розглядати цей формат у творчості, то тут легко поміститься безліч цікавих зображень, слоганів, які є важливими для рекламної сфери. А5 і А6 у разі програють. Вони застосовуються в основному як компактні друковані видання, оскільки їх зручно читати і відправляти поштою всередині конверта.
Друк брошур особливості
Швидкість та обсяг друку брошур безпосередньо залежить від вибору технології виготовлення. Існують такі варіанти:
- Цифровий друк – використовується для оперативного виконання замовлення. У цій технології не застосовується складне обладнання, тому процес значно прискорюється. Однак тут є обмеження щодо кількості продукції, що випускається. Також можливі колірні розбіжності із заздалегідь узгодженим макетом. Якщо ці моменти допускаються, це хороший варіант для швидкісного друку;
- Офсетний друк – орієнтована на масове виробництво друкованих видань. Є бюджетнішим у порівнянні з попереднім. Безперечні переваги – низька вартість та ідентичне оформлення кольорів з макетом.