ДРУК ЛИСТІВОК ОСОБЛИВОСТІ
Будь-який маркетинговий хід має приносити результат. Це стосується й листівок: якщо людина в перші секунди не викинула листка, а захоплено продовжує читати – прийом працює! Як досягти такого ефекту? Рекомендуємо, зверніть увагу на такі моменти:
- Чітко визначте цільову аудиторію. Головна мета – споживачі, яких точно зацікавить Ваша пропозиція.
- Визначте конкретний предмет. Не потрібно рекламувати всі продукти або весь спектр послуг компанії – це відволікає і не дає очікуваного результату.
- Запропонуйте покупцеві зиск. Розкажіть про бонуси або розмістіть купон на знижку – так ви залучите людей.
- Не забувайте про почуття міри. Реклама має бути нав’язливою, дратувати потенційного клієнта.
Перевага листівок
Великі рекламні акції вимагають значних фінансових вливань. Але можна і за мінімальних матеріальних витрат отримати максимальну вигоду. Якісні “рекламки” можуть залучити до вашого бізнесу велику аудиторію, а вартість друку прийнятна навіть підприємцям-початківцям. Особливе місце займає виготовлення політичних та передвиборчих тез для ведення передвиборних кампаній. Тут ми обговорюємо знижки в залежності від тиражу.
Наші клієнти віддають перевагу проспектам з низки причин:
- Оперативність – листівки можна надрукувати в стислі терміни.
- Оптимальна кількість — оскільки анонс розрахований певної соціальної групи, то друкується він обмеженим тиражем.
- Сприймання дії — особиста вигода кожного, вказана у прокламації, призводить до активних дій: покупці чи дзвінку.
Отже, якщо ви хочете в обмежені терміни донести інформацію до великої кількості людей, друк флаєрів є найбільш економічним способом. У них можна повідомити:
- про акції та розпродажі;
- про відкриття підприємства (магазину, салону краси);
- про нову банківську, освітню або медичну послугу.
Які фактори слід враховувати при заповненні заявки на друк?
Ефективність реклами залежить тільки від розміщеного у ній тексту та графіки, а й від зовнішнього вигляду. У цьому випадку дуже важлива гармонія форми та змісту. При замовленні важливо зважати на такі фактори: матеріал, формат, тираж.
Якість паперу, його щільність, вигляд, кольоровість — головний параметр, який слід звертати увагу під час замовлення. За окрему плату ми зробимо додаткову обробку: ламінування або лакування виробів, вирубування. Ці способи виправдані, якщо листівка є білетом на захід.
Друк листівок вибір матеріалу
Ми використовуємо у виробництві кілька видів паперу:
- Крейда: за фактурою буває глянцева або матова. Перевага її застосування в тому, що передається глибина та насиченість кожного відтінку.
- Офсетна: має високу вологостійкість, не піддається дрібним механічним пошкодженням: подряпини на ній майже не видно.
- Крафт-папір має деревний колір, затребуваний любителями еко-стилю.
- Soft Touch (оксамитова): для особливих випадків. Підходить також для просування пропозицій рівня преміум.
Вам залишається лише визначитися з фактурою з огляду на призначення рекламної продукції.