Ефективність сприйняття зовнішньої реклами

Зовнішня реклама – головний козир комплексної рекламної кампанії. Тому дуже важливо, щоб споживач не відчував труднощів при засвоюванні інформації, розміщеної на  вивісці , банері, написи зі світлових літер та інших рекламних носіях. Потенційний покупець повинен засвоювати «зовнішню рекламу» з максимальною ефективністю, витрачаючи на це мінімум часу при поїздці в транспорті, по дорозі на роботу або на велосипедній прогулянці.

Рекламоносій блискавично та всебічно інформує потенційного покупця про всі переваги товару чи послуги. Інформація повинна викликати позитивні емоції та добре запам’ятовуватися.

На якість її засвоювання впливає ряд факторів, зокрема: локація та освітленість, обсяг інформації, співвідношення зображення та тексту, розмір та читабельність шрифту та інші.

Текст

Для створення повідомлення потрібна свіжа, яскрава ідея. Крім того, потрібно обґрунтувати, чому слід звернути увагу на товар та придбати його. В основному повідомленні прописують головні аргументи: якість, доступна ціна (можливо знижка), акція.

Зміст меседжу – актуально зараз. Наприклад, не варто набридати майбутнім клієнтам оголошеннями про утеплення будівель, якщо надворі стоїть спека. Слоган містить небагато слів, інакше вони не відкладуться у пам’яті. Вважається, що людина вмить запам’ятовує не більше п’яти-семи слів. Слоган «впадає у вічі» нарівні з картинкою.

Обидві ці складові взаємно посилюють одна одну. Назва легко засвоюється. Не потрібно перевантажувати його довгими словами, що важко вимовляються. Для продуктивності сприйняття тексту також суттєва його подача:

– Він не втрачається на загальному тлі;

– Шрифт чіткий і легко читається;

– Букви видимі з відстані 50 м;

– Дотримана контрастність – пряма (чорні літери на білому) і зворотна (білі на чорному).

Картинка

Текстовий матеріал займає 15-20 відсотків поверхні носія, решта місця відводиться зображенню. Воно має бути досить яскравим, якщо навколишнє середовище – блякло, і досить контрастним, якщо навколо буяють фарби. Не варто перевантажувати картинку несуттєвими деталями. Вони відвернуть увагу від сенсу, що доноситься до покупця. Кольорова палітра взаємодіє з літерами, але в жодному разі не затьмарює їх. Написи на зображенні виглядають чітко.

Локація

Це надзвичайно важливий чинник для продуктивного впливу реклами. Від локації залежить, чи доречне використання звичайної вивіски без підсвічування або для посилення ефекту знадобляться  світлові панелі або лайтбокси. Перед тим, як визначати місце розташування об’єкта, бажано виготовити у фотошопі макет. На ньому буде видно, як майбутня конструкція впишеться у місцевість. Завдяки макету буде ясно, чи перекриють рекламу дерева, будинки, дроти, інші носії.

Немає сенсу розміщувати інформацію про товар, якщо торговельний центр, де він продається, розташований на відстані понад 800 метрів. Також необхідно забезпечити оголошення вказівкою, де знаходиться магазин. Експерти вважають, що споживачі користуються тими торговими точками, які розміщені неподалік місця проживання та роботи.

Безглуздо встановлювати рекламоносії з оголошенням про продаж товарів категорії люкс у спальному районі. Так само, як у респектабельному районі, мало цікава інформація про магазин дешевих продуктів. Непогано, якщо локація містить світлофор. Завдяки йому споживач витратить більше часу вивчення змісту.

Дуже важливо дотриматися правильний кут огляду та висоту розташування. Адже змушена задирати голову людина швидше роздратуватись, ніж зацікавиться пропозицією. Найважливіше – знайти справжніх професіоналів, здатних втілити ідею відповідно до всіх законів ефективного сприйняття.

Наші переваги

  • Власне виробництво

    Загальна площа виробничої площі складає 500 м2

  • Дизайн поліграфії

    Розробка макетів будь-якої складності із візуалізацією

  • Висока якість

    Високий організаційно-технічний рівень виробництва

  • Доставка по світу

    Доставка в Європу та США будь-яким видом транспорту

  • Оперативне виконання

    Готовність Вашого замовлення день у день або в стислий термін

  • Комплексні рішення

    Надання всіх послуг від макету до готового проекту

Потрібна консультація? Наші спеціалісти завжди на зв’язку!