Класифікація об’єктів зовнішньої реклами
Сучасна рекламна індустрія має у своєму розпорядженні величезний арсенал засобів впливу на потенційного споживача товарів або послуг.
Свої специфічні переваги має зовнішня реклама: її зміст – текстове чи образотворче – ефективно засвоюється споживачем, тим паче, що з такою інформацією розміщуються у місцях найбільшого скупчення людей.
Для того, щоб ця інформація якнайшвидше досягла адресата, дуже важливо правильно вибрати носій. Їх диференціюють за різними ознаками. Проте основні ознаки класифікації – це формат та локація.
ВИЗНАЧЕННЯ ФОРМАТУ КОРИСНОЇ ПОВЕРХНІ
Вибираючи його, рекламодавець враховує, на відстані від ока потенційного покупця розташувати важливе повідомлення. Чи буде воно помітним водієві, якщо йдеться про придорожні об’єкти. Чи не пройде повз невдало встановлену вивіску пішохід, що змішався з натовпом у годину пік. Чи не дуже високо розташоване невелике оголошення, щоб його побачив середньостатистичний перехожий, який, як правило, не піднімає погляд вище другого поверху. Найчастіше фахівці оперують набором стандартних форматів, що здешевлює їх виготовлення за заготовками, що вже є у підрядників. Ось найпоширеніші формати:
ВИБІР ПРАВИЛЬНОГО РОЗТАШУВАННЯ
Рекламоносії також ділять за локаційним принципом, виділяючи основні види. Найменування видів часто збігаються із назвами форматів. Однак з набуттям досвіду розібратися в цій уявній плутанині стає все легше. Щоб вибрати найкраще місце, необхідно комплексно оцінити розмір конструкції, освітленість місця і об’єкта, що вписується в нього, насиченість зображення, розмір і читабельність шрифту, потреба в тій чи іншій динаміці, готовність витратити ту чи іншу суму і т. д. Залежно від вибору місця , існують такі види носіїв:
- Даховий;
- Забірний;
- Ліфтовий;
- Настінний, у тому числі брендмаузер (об’єкт необмеженого формату);
- Транзитний (на транспорті чи всередині нього, у тому числі у метро);
- Паркувальний;
- Об’ємно-рекламний об’єкт (перебільшено великі зображення предметів або живих істот);
- Перетяжка (на вінілової основі);
- панель-кронштейн;
- Відеоекран;
- Конструкція із прапорців;
- Стела;
- Сітка;
- Сіті-формат (у тому числі розміщення об’єктів на зупинках, пілони);
- Біжучий рядок;
- Світловий короб (ефективний вигляд, що передбачає підсвічування зображення);
- Маркіз (козирок);
- Сітілайт (тротуарна установка);
- Піллар (не замінний у пішохідній зоні);
- Призматрон (біллборд з трьома, що змінюють один одного картинками);
- Проекційний екран чи мультисфера (для лазерної проекції);
- Штендер (підлогова установка, що легко переміщається);
- Дорожній вказівник.
Якщо рекламна інформація (незалежно від виду) розміщена на будівлі підприємства, діяльність якої вона визначає, вона не є зовнішньою рекламою. Це – інформаційне оформлення, в якому містяться відомості про напрям діяльності підприємства, його назву, товарний знак, фірмовий стиль. Спираючись на класифікацію рекламоносіїв «зовнішньої реклами», апробовану багатьма поколіннями професіоналів, а також підключивши власну креативність, можна створити неповторну кампанію, що запам’ятовується, з просування свого товару на ринку.