Поєднання кольорів для оформлення вивіски

Гармонія кольорів є надзвичайно важливою для привабливості рекламної вивіски – магазинної, ресторанної, офісної. Вчені, які вивчали закони реклами, завжди приділяли особливу увагу правилам поєднання фарб усередині носія. Втім, на цю тему було написано чимало трактатів задовго до появи рекламної індустрії у її сучасному втіленні.

Перше колірне коло, в якому гармоніюючі кольори розміщені один навпроти одного, вигадав у XVII столітті знаменитий Ньютон. Серед таких органічних пар:

– червоний зелений

– синій/помаранчевий

– жовтий/фіолетовий.

Своє бачення теми запропонував у XVIII ст. філософ та поет Гете. Він також вигадав своє коло, в якому серед інших виділялися такі гармонійні дуети:

– червоний зелений

– фіолетовий/жовтий

– Синій/помаранчевий.

Око реагує насамперед на контрастні комбінації. Такими вчений вважав:

– білий/червоний

– білий/зелений

– білий/синій

– жовтий/чорний

– чорний білий.

У першій половині XX ст. психолог реклами доктор Кеніг виділив ряд найбільш взаємодіючих кольорів. Доктор Кеніг наполягав на тому, що покупець не повинен відчувати роздратування побачивши вивіску .

КАНОНИ НАШИХ ДНІВ

Кожен дослідник мав власну позицію щодо взаємодії фарб. Але всі вони сходилися в одному: не всі союзи кольорів придатні для рекламного  банера , стенду,  світлового короба  або  об’ємних букв . З огляду на думку великих, а також керуючись солідним досвідом людства щодо виготовлення зовнішньої реклами, необхідно засвоїти актуальні в наш час норми.

Зовсім не засвоюються оком:

– помаранчевий/жовтий/синьо-зелений

– фіолетовий/пурпурний/синій

– Зелений/синій/помаранчевий.

Помітні, але дуже небажані поєднання:

– червоний/жовтий

– помаранчевий/червоний

– Зелений/жовтий/пурпурний.

Щоб вам було простіше, ми зібрали в порядку спадання найкращі за контрастністю поєднання кольорів. Це, на наш погляд, допоможе візуалізувати те, як виглядатиме банер живим.

ЗАКОНОМІРНІСТЬ ВЗАЄМНОГО ВПЛИВУ

Перед тим, як виготовити вивіску для свого клієнта, йому неодмінно пояснять деякі особливості, які потрібно врахувати:

– сірий квадрат на червоному полотні виглядає трохи зеленим;

— він же на жовтому немов синіє;

– на синьому – жовтіє.

Якщо червоне зображення помістити на трав’яному тлі, воно буде соковитішим. Проаналізувавши замовлення наших клієнтів, нам вдалося систематизувати найпопулярніші комбінації кольору та сфери застосування. 

І ще про контрастність: темний, зіткнувшись зі світлим, стає ще темнішим, а світлий із темним – світлішим. Взагалі, чим контрастніші композиції, тим краще її засвоює покупець.

Водночас практичні спостереження показують: замовники віддають перевагу продукції, не обов’язково пофарбованій за стандартними правилами. Іноді вони вибирають несподівані варіанти, щоб не бути схожими на конкурентів.

ЩО ОЗНАЧАЮТЬ КОЛЬОРИ?

Кожен з них асоціюється у свідомості з певними почуттями та поняттями.

  • БІЛИЙ

    Довіра, легкість, чистота, впевненість.

  • ЖОВТИЙ

    Радість, Сонце, життя, рух, інтелект (але й тривога).

  • ЧЕРВОНИЙ

    Сила, пристрасть, домінування, полум’я (але й небезпека).

  • ЧОРНИЙ

    Офіційність, традиція, сила.

  • СІРИЙ

    Вишуканість, врівноваженість.

  • РОЖЕВИЙ

    Зворушливість, жіночий початок, кохання.

  • ЗЕЛЕНИЙ

    Спокій, умиротворення, природа, гармонія.

  • БЛАКИТНИЙ

    Розум, довіра, спокій.

  • СИНІЙ

    Суворість, таємничість, консервативність, серйозність.

  • ФІОЛЕТОВИЙ

    Виразність, важливість, упевненість.

  • КОРИЧНЕВИЙ

    Чоловічий початок, академізм, міцність.

  • ПОМАРАНЧЕВИЙ

    Благополуччя, урочистість, впевненість (запам’ятовується надовго).

Образцы вывесок мировых брендов

Перед тим, як замовити гарну та грамотно оформлену вивіску, уважно ознайомтеся з досвідом уславлених компаній. Те, як пофарбована рекламна атрибутика, напевно, посприяло їхньому просуванню на світовому ринку. Можливо, їхні приклади сприятимуть і вашому успіху.

Наші переваги

  • Власне виробництво

    Загальна площа виробничої площі складає 500 м2

  • Дизайн поліграфії

    Розробка макетів будь-якої складності із візуалізацією

  • Висока якість

    Високий організаційно-технічний рівень виробництва

  • Доставка по світу

    Доставка в Європу та США будь-яким видом транспорту

  • Оперативне виконання

    Готовність Вашого замовлення день у день або в стислий термін

  • Комплексні рішення

    Надання всіх послуг від макету до готового проекту

Потрібна консультація? Наші спеціалісти завжди на зв’язку!