ВИБІР РЕКЛАМНОГО НОСІЯ ДЛЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
Для просування бізнесу необхідно знати, як впливають інформаційні рекламні носії цільової аудиторії. Що замовити та чому – вивіску, плакат, банер, табличку, світлову панель? А може, щось інше? У кожному даному випадку відповідь на це питання відрізняється.
Які правила діють при виборі та виготовленні цих різноманітних провідників ваших рекламних повідомлень?
Що обрати?
Спостереження професіоналів щодо переваг у підборі носіїв – залежно від виду бізнесу – можна згрупувати таким чином.
- Захід на відкритому повітрі, наприклад, ярмарок вуличної їжі: прапори, плакати, банери, великі вивіски.
- Захід у просторому приміщенні, наприклад, виставка туроператорів: таблички та банери різних видів, покажчики, плакати, прапори.
- Магазин: стенди, вивіски, композиції з об’ємних букв, аплікації у вітринах, які відіграють ключову роль правильної презентації товару.
- Офіс: світлові панелі, вивіски, плакати.
- Сезонний розпродаж: композиції з об’ємних букв, банери, написи, ростові фігури.
Локація рекламоносія та термін його служби
Для тих, хто визначився з виглядом носія та його призначенням, є ще ряд нагальних питань:
- де саме він розміститься?
- чи доведеться йому долати натиск вітрів, завірюх, злив, морозів?
- на який час його встановлять?
- пересувний він чи статичний?
- чи будуть його заносити до приміщення на ніч?
- чи він охороняється (особливо для тих випадків, коли виготовлення обійшлося дорого)?
Відповіді на ці питання вплинуть на вибір матеріалів та варіанти кріплення. Адже якщо йдеться про стенд, встановлений на вулиці, він не може бути промоканим. Тому його зроблять, можливо, із пластику ПВХ. Якщо справа стосується легкої таблички з вінілу або дюралюмінію, що розміщується зовні будівлі, доведеться подумати про особливі кріплення. І такий підхід застосовується у кожному окремому випадку.
Декілька важливих кроків до замовлення
Пройдено півдороги перед тим, щоб знайти досвідчених дизайнера та виконавця ідеї. Однак, щоб розмова з фахівцями йшла на належному рівні, варто врахувати ще кілька суттєвих моментів.
- Фотозображення повинні бути зняті та оброблені на якісній техніці; роздільна здатність – максимально висока.
- Перевага – коротким меседжам, що легко читаються, написаним великим напівжирним шрифтом.
- Необхідно працювати на контрасті, розміщувати темні зображення на світлому та навпаки. Біла вивіска буде з’їдена білою стіною. А ефектні чорні літери зникнуть на темному тлі.
- Потрібно розуміти, у яких випадках більше підійде матове, а у яких – глянсове зображення. Блискуча поверхня рекламного носія не виглядає вигідно, якщо він занурений у глянцеві інтер’єри та стіни сучасного офісу.
- І, можливо, найвартіша порада. Звертайтесь до професіоналів візуальної реклами! Вони напевно знають про все вище сказане краще та більше.
Не менш важливо наперед прорахувати, наскільки габарити носія вписуються в простір. Якщо, наприклад, циркуляцію покупців у залі супермаркету заважає громіздкий банер, він викликає не зацікавленість товаром, а зовсім інші почуття. До того ж, ні тексти, ні зображення в таких умовах не сприймаються.