Поклейка плівки на вітрини
При оформленні вітрин магазину та брендування вікон, фасадів використовують різні фактури, застосовують різні методи. Розглянемо особливості та переваги найпопулярніших з них:
Анлікація самоклеючими плівками
Літери та фігурки, вирізані з кольорових чи металізованих матеріалів, складаються у брендові назви чи іміджеві слогани. Виробники самоклеючої продукції, пропонують широку кольорову гамму товарів, глянсову або матову поверхні.
Аплікації можна наносити в один та два шари. Якщо ви хочете зробити текст напису об’ємним або контрастним, що добре читається при різному освітленні — замовляйте друк подвійних наклейок на скло та стіни магазинів. Модним стає використання світловідбивних, голографічних матеріалів з ефектом лінзи або піскоструминної обробки скла.
Повнокольоровий друк на самоклеючій плівці
Нанесене таким способом фонове зображення може містити складні ефекти: сюжетні малюнки, хитромудрі візерунки, гру тіней і градієнтів. Для захисту картинки ми радимо зробити ламінування: нанесення прозорого шару поверх кольорового друку. Це захистить скляний вітраж від впливу природних факторів, механічних пошкоджень, надовго збереже естетичний вигляд.
Друк на перфорованій плівці
Такі наклейки на вікнах барів чи ресторанів виглядають оригінально: рівномірне розміщення отворів на сітчастій структурі пропускає світло всередину приміщення, а сюжет при цьому не спотворюється. Малюнок виглядає цілісно навіть із невеликої відстані. Таке декорування підходить для затінених сторін будівель.
Вибирайте спосіб при брендуванні вітрин та оформленні скла, стін офісів, магазинів та будинків, який найбільше відповідає вашим запитам, органічно поєднується з архітектурними особливостями будівлі. Замовити оформлення вітрини з унікальним дизайном за оптимальною ціною!