Придивіться до вивіски вашого дитячого магазину, чи правильно вона доносить покупцям інформацію про бізнес та продукцію? Вивіски дитячого магазину повинні бути акуратними, привабливими та яскравими, вони повинні передавати слоган вашого бренду та високі стандарти вашого бізнесу, і саме це Прінт Факторі може вам забезпечити.
Вивіска для дитячого магазину
Зовнішня вивіска дитячого магазину
Зовнішня вивіска є, мабуть, найважливішим видом вивісок у роздрібній торгівлі, оскільки саме вона змушує покупців увійти у двері. Новий клієнт менше довірятиме підприємству, на вивісці якого перегоріли лампочки, мерехтить неон або облущилася фарба. На відміну від вашого прямого конкурента через дорогу, вітрина якого привертає увагу і завжди виглядає свіжою та актуальною. Прінт Факторі розуміє, що ваше торгове приміщення має бути фізичним представництвом вашого бренду, і може створити вивіску, яка приверне увагу, яка приверне вашого цільового клієнта і змусить його увійти в магазин.
Внутрішня вивіска дитячого магазину
Внутрішня вивіска покликана спонукати клієнтів до покупки та має бути більш цілеспрямованою. Прінт Факторі розуміє це і може створити низку інтер’єрної графіки для дитячого магазину, яка привертатиме увагу та відповідатиме вашому бренду.
Цілеспрямовані знаки, що направляють покупців у певне місце або пояснюють, де знаходяться певні групи товарів, мають бути чіткими та зрозумілими. У той час як переконуючі знаки, що вказують покупцям на конкретні товари, які вони могли не помітити, або на розпродаж, який ви проводите, можуть бути трохи більш кумедними та креативними. Керівники роздрібних гіпермаркетів скажуть, що ефективна вивіска може збільшити на 85% продажі в магазині. Крім того, великі виробники сплачуватимуть власнику магазину значні суми за придбання цього місця.
Якщо ви хочете, щоб покупець уповільнив крок у будь-який момент, ви можете використовувати вивіски, в яких використовується гумор або гра слів, що змушує людей зупинитися та замислитися. Коли хтось робить паузу, щоб прочитати вивіску та посміятися чи поділитися нею з другом, у вас більше шансів, що він побачить товар поблизу та здійснить покупку.
Як всередині, так і зовні вашого магазину, ви повинні знайти правильний баланс між занадто малою і занадто великою кількістю вивісок. Занадто багато, і ваш магазин виглядає захаращеним і перегруженим – покупці не знатимуть, де що шукати. Занадто мало, і магазин виглядає непривітним та непоказним. Досвідчені графічні дизайнери та спеціалісти Прінт Факторі допоможуть у розробці, друку та установці вивісок для дитячих магазинів.