Власне виробництво
Загальна площа виробничої площі складає 500 м2
Для зняття розмірів, визначення методу монтажу потрібно щоб майстер приїхав і зняв відповідні мірки. Точні виміри потрібні щоб по готовності виробу не з’ясувалося, що розмір конструкції не дозволяє розмістити її на місці призначення. Наші фахівці не тільки знімають розміри, а й надають первинну консультацію щодо типу монтажу, матеріалів та дизайну. На основі зібраних даних ми робимо візуалізацію та комерційну пропозицію з точною вартістю. Виїзд замірника платний і складає: 150-200 грн. по Києву, залежно від району. Виїзд по Київській області обговорюється окремо.
Незважаючи на те, що зовнішня реклама вважається найдавнішою з існуючих, вона і сьогодні залишається одним із найефективніших способів залучення клієнтів та поширення інформації. А вся справа в її ключовій особливості: при правильному (привабливому та якісному) дизайні та грамотній (з гарною видимістю та прохідністю) установці її фактично неможливо ігнорувати.
На підсвідомому рівні тією чи іншою мірою вона впливає на всіх, хто її бачить. Незалежно від того усвідомлює людина побачене чи лише окидає рекламне повідомлення поглядом. З цікавих фактів: за даними Американської асоціації рекламодавців за останні кілька років компанія Google входить до найбільших замовників зовнішньої реклами в США.
Ще одна приваблива особливість полягає в тому, що виготовлення зовнішньої реклами та її установка відносно недорогі, а кількість безкоштовних переглядів практично не обмежена. У великих містах із постійним об’ємним трафіком зовнішня реклама (Київ, Харків, Одеса) особливо ефективна. Адже вона не лише генерує величезну кількість контактів, а й поступово закріплювати необхідну інформацію у підсвідомості потенційних клієнтів.
Зовнішня реклама – це графічна або текстова (а найчастіше комбінована) інформація рекламного характеру, яка розміщується на спеціально призначених для неї носіях. Конструктивно носії поділяються на дві великі групи: настінні, окремі.
Сучасна рекламна промисловість використовує близько 50 різновидів носіїв. Багато хто з них має вузько спеціалізований або експериментальний характер. Більше того, різновиди, що використовуються в кожному конкретному випадку, можуть залежати від географічного розміщення, особливостей, можливостей і переваг конкретних агентств.
Використовуючи досвід найуспішніших світових компаній та власні напрацювання, ми виділили ті її види, які дають найкращий результат при використанні у великих містах.
БРАНДМАУЕР – встановлюється на стінах будівель та споруд. Брандмауери відрізняються великою різноманітністю розмірів, які залежать від площі використовуваних стін.
СІТІЛАЙТ – ця акуратна конструкція малого розміру з внутрішнім підсвічуванням особливо ефективна в зонах інтенсивного пішохідного руху. Хороша для інформаційно-насичених повідомлень (наприклад, афіш).
ДАХОВА КОНСТРУКЦІЯ – великогабаритна споруда іміджевого чи рекламного характеру, що монтується на даху будівлі. Призначається для тривалої експлуатації, тому потребує надійних матеріалів та точної установки.
ЛАЙТБОКС – об’ємний короб з внутрішнім підсвічуванням лицьової сторони на якій розміщується рекламна інформація. Незамінний для цілодобових закладів та будь-яких інших у період короткого світлового дня. Сучасні «бокси» відрізняються величезною різноманітністю та оригінальністю форм.
ФРЕЙМЛАЙТ – тонкий (буквально кілька сантиметрів завтовшки) варіант лайтбоксу. Задня сторона зазвичай кріпиться до площини стіни.
ОБ’ЄМНІ БУКВИ – дуже популярний сьогодні і ефективний різновид наружки. Перевагою є те, що через об’ємне виконання напису вона добре проглядається навіть під кутом близьким до 180 0 . Об’ємні літери бувають як з внутрішнім підсвічуванням, так і без нього. Можливий монтаж на фасад, дах або інсталяція в площину вивіски.
НЕОНОВА ВИВІСКА – класика “західного” стилю. Звідки й прийшла до нас. У темний час доби дозволяє привертати увагу яскравим кольоровим світінням та складними, неординарними формами.
БАНЕР – Прямокутне полотнище виконане з дуже міцної та атмосферостійкої поліхлорвінілової плівки на яке методом широкоформатного друку наноситься текст або зображення.
ВИВІСКА – плоский або об’ємний щит (дошка) з текстом або зображенням предмета торгівлі (виду послуги), що розміщується на фасаді будівлі біля входу до відповідного закладу. Надає коротку інформацію про підприємства або організації, що знаходяться в будівлі. Поєднує іміджеву, інформаційну та рекламну функції.
ШТЕНДЕР – користується заслуженою любов’ю та популярністю у представників малого бізнесу. Це переносна стійка, зазвичай прямокутної форми, яка встановлюється неподалік входу в торгову точку. Найчастіше використовується для привернення уваги та напряму клієнтів. Також дозволяє інформувати потенційних клієнтів про акції, що проходять без відвідування магазину, тим самим залучаючи їх. Недорогий, але дуже ефективний рекламоносій.
ФАСАДНА ТАБЛИЧКА – невелика вивіска, яка кріпиться тильною стороною до фасаду будівлі чи споруди поряд із входом до відповідної компанії, відомства чи закладу культури. Містить коротку інформацію про установу. Більшою мірою використовується для інформаційних та іміджевих цілей.
СТЕНД – незамінний інструмент для привертання уваги та розміщення необхідної інформації про компанію на виставках, презентаціях, під час промо-акцій. Дозволяє швидко, без зайвих питань і досить повно оцінити напрямок діяльності або продукцію компанії. Також добре виконує іміджеву функцію.
ПІЛОН – досить габаритна наземна конструкція баштоподібного типу, що встановлюється на опорі. Не дешева іміджева споруда, що дуже ефективно привертає увагу і формує впізнаваність. Найчастіше використовують у великих торгових, соціальних чи розважальних центрів у місцях масового скупчення людей.
ІНФОРМАЦІЙНА СТЕЛЛА – відносно невеликий різновид пілону. Зазвичай розміщується неподалік входу в компанію або установу. Стеллам властива виражена іміджева функція, яка часто поєднується з навігаційною та інформаційною.
ІНШІ ВИДИ – Також виконуємо виготовлення зовнішньої реклами у Києві недорого з її подальшим розміщенням на мостах, зупинках громадського транспорту, вагонах метро тощо.
Виробництво реклами передбачає використання спеціального друкарського обладнання для отримання зображень великого формату. Через особливості використання друк проводиться не тільки на папері, але і на матеріалах, що володіють куди більш високою міцністю та стійкістю до атмосферних впливів. Це вінілові та полімерні плівки, вінілові аплікації. Для тривалого збереження зображень для друку застосовуються спеціальні фарби з високою світло- та вологостійкістю.
Вони мають бути міцними, відповідають вимогам безпеки та архітектурним нормам. Усі рекламні конструкції перед установкою підлягають погодженню та обов’язкової реєстрації у відповідних муніципальних органах.
Зовнішня реклама – це надійний і недорогий спосіб збільшення продажів. Не втрачайте нагоди збільшити оборот і залучити додаткових клієнтів вже сьогодні – зв’язуйтесь з нашими менеджерами!