Шрифт для рекламної вивіски

Від шрифту для зовнішньої рекламної вивіски залежить як подальша доля однієї торгової точки, а й майбутній успіх всієї кампанії. Візуальний образ букв відображається у свідомості покупця. Від цього малюнку залежить, чи прийде він сюди знову. Привабливість та ефективність – не єдині необхідні якості.

ОСНОВНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОПТИМАЛЬНОГО ВИБОРУ ШРИФТУ

  • В рамках об’єкта, що оформляється, бажано застосовувати один-два шрифти. Звичайно, якщо їх два, то вони візуально поєднуються.

Також наші фахівці створюють: об’ємні літери, лайтбокси та вивіски. Натисніть на вибраний тип і дізнайтеся деталі.

  • Найкраще, щоб літери легко сприймалися. У разі складної читальності споживач вирішить, що ви мало поважаєте його час та естетичні почуття.

  • До речі, завжди у фаворі – гарні банери, світлові короби та інші засоби зовнішньої реклами. Потенційний покупець віддає перевагу витонченості та миловидності.

ЛІТЕРИ ІЗ ЗАСІЧКАМИ

Особливо вони вигідно виглядають у великих літерних композиціях. Наш зір влаштований так, що засічки наче вибудовують літери вздовж умовної лінії. Вона допомагає оку оперативно сканувати вивіску . Ці характеристики – причини популярності Times New Roman, із задоволенням, що експлуатується офіційними установами.

Звичайно, якщо клієнт хоче замовити об’ємні літери такого роду, виготовити їх складніше. Особливо це стосується світлових об’єктів, у яких засічки не завжди коректно заповнюються сяйвом.

  • Незважаючи на низку переваг написів із засічками, сучасні рекламісти, архітектори, дизайнери часто схиляються до рубаних літер. Дизайнери люблять їх за можливість варіювати дистанцію між ними та за видиму легкість. Arial – приклад, знайомий кожному.

  • Звертатись до декоративних шрифтів потрібно дуже обережно. Зазвичай вони є різними видами курсиву. Нерідко результат себе не виправдовує. І складна читабельність букв дратує, отже, не викликає довіру в потенційного споживача. Можливо, у майбутньому він забажає купити необхідні товари в іншому місці. Разом з тим ми звикли до логотипів багатьох знаменитих компаній, написаних саме таким чином.

  • Існує кілька формул по поєднанню малих і великих літер . Складена з великих, вивіска вимагає розрядки, інакше композиція не зручна. А коли слово вирішено скласти з малих, перша літера має бути великою.

  • Вертикально розташовані слова потрібно розміщувати ногами до стіни.

  • Коли досить довга назва фірми виконана в рамках одного шрифту, вона вимагає рівної відстані між літерами.

  • Якщо вивіска містить два і більше меседжів, їх можна подати різними шрифтами. У той самий час, одна закінчена думка передбачає одне виду накреслення.

Архітектурний ансамбль міста вимагає себе шанобливого ставлення. Живучи в історичному центрі старого міста, не бажано випинати логотип чи рекламний слоган за допомогою новомодних стилів написання. У той же час анахронічно виглядає буквена архаїка в джунглях сучасних хмарочосів.

ЗАМІСТЬ ЕПІЛОГУ

Кожна епоха диктує нові стандарти і найчастіше скасовує старі. Тому все вище сказане – не догма, а лише вибірка рекомендацій. Як не помилитися та уявити на ринку гідний рекламний матеріал? По-перше, потрібно дотримуватися почуття міри – залежно від сфери діяльності компанії, видів продукції та відданих носіїв.

По-друге, ніколи не зайве звернутися за мудрим рішенням до професійних дизайнерів. Адже вони не тільки мають знання, а й тримають руку на пульсі часу.

Наші переваги

  • Власне виробництво

    Загальна площа виробничої площі складає 500 м2

  • Дизайн поліграфії

    Розробка макетів будь-якої складності із візуалізацією

  • Висока якість

    Високий організаційно-технічний рівень виробництва

  • Доставка по світу

    Доставка в Європу та США будь-яким видом транспорту

  • Оперативне виконання

    Готовність Вашого замовлення день у день або в стислий термін

  • Комплексні рішення

    Надання всіх послуг від макету до готового проекту

Потрібна консультація? Наші спеціалісти завжди на зв’язку!